IniciActualitatNoticies > VIK Hotel
Següent article >
< Anterior article
18/09/2015

VIK Hotel

Tecnologia ICG a Punta Cana


Situat a Punta Cana sobre la inigualable Playa Bávaro, a 30 minuts de l'aeroport internacional, es troba el VIK Hotel Arena Blanca (pertanyent a la cadena VIK amb hotels a Espanya, República Dominicana, Xile i Uruguai), un elegant complex vacacional de 4 estrelles superior que disposa de 446 habitacions. El resort, que opera sota la modalitat de "tot inclòs", disposa d'un gran nombre de serveis d'oci i relax per a tota la família, amb SPA inclòs, tractaments de bellesa i massatges. L'oferta gastronòmica està formada per 5 restaurants per gaudir del millor menjar nacional i internacional, i els hostes poden practicar esport al gimnàs o fer activitats aquàtiques com windsurf, piragüisme i snorkel. Un complex d'aquestes dimensions necessitava una única solució per a la gestió de tots els serveis i VIK Hotel ha implantat les solucions ICG en la seva gestió diària, amb les que estalvia temps i costos.

La instal·lació de les solucions ICG ha estat portada a terme amb èxit per la concessió ICG Dominicana, després de dos mesos d'exhaustiu treball. Amb el PMS FrontHotel, l'hotel gestiona de forma integral l'explotació de les habitacions i tot el procés operatiu de reserves i facturació de les diferents activitats ofertes pel resort (recepció i reserves, comercial, esdeveniments, food and beverage, servei, spa - centre termal, activitats d'oci ...). A més, amb ICGManager, també s'ha activat la gestió de l'àrea de comptabilitat, tant en moneda local com en dòlars, requeriment que sol·licitava la direcció de l'hotel a l'hora d'escollir la solució per a la gestió del complex hoteler. 


Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència d'usuari i oferir continguts adaptats als seus interessos. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Tancar